울산과학대Repository

Browse

Browse

Browse

Detailed Information

metadata downloads

골프장 서비스품질이 고객의 감정적 반응, 태도, 행동의도에 미치는 영향

Title 
골프장 서비스품질이 고객의 감정적 반응, 태도, 행동의도에 미치는 영향
Other Titles 
The Impact of Golf Course Service Quality on Customer"s Emotional Response, Attitude, and Behavior Intention
Authors 
서봉한
Keywords 
골프장 서비스품질(Golf Course Service Quality), 감정적 반응(Emotional Response), 태도(Attitude), 행동의도(Behavior Intention)
Issue Date 
2011-07
Publisher 
한국관광·레저학회
Journal 
관광·레저연구
Vol. 
23
Issue 
5
Pages 
317-334
Table of Contents 
Abstract Ⅰ. 서론 Ⅱ. 이론적 배경 Ⅲ. 연구방법 Ⅳ. 실증분석결과 Ⅴ. 결론 및 시사점 참고문헌
URI 
http://www.dbpia.co.kr/Article/1495979
http://repository.uc.ac.kr/handle/2014.oak/347
ISSN 
1229-0424
Appears in Collections
10. 스포츠지도과 > 연구논문

Files in This Item:

There are no files associated with this item.

qrcode

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.