울산과학대Repository

Browse

Browse

Browse

Detailed Information

metadata downloads

이동통신사의 보상프로그램에 대한 지각된 가치가 고객만족에 미치는 영향 : 성별의 조절효과를 중심으로

Title 
이동통신사의 보상프로그램에 대한 지각된 가치가 고객만족에 미치는 영향 : 성별의 조절효과를 중심으로
Other Titles 
Effect of Perceived Value on Customer Satisfaction in Reward Programs of Tele-Communication Firms - Focusing on the Moderating Effect of Sex Role
Authors 
강용수
Keywords 
보상프로그램, 보상가치, 실용적 보상, 쾌락적 보상, 성별의 조절효과, Reward Program, Reward Value, Utilitarian Reward, Hedonic Reward, Moderating Effect of Sex Role
Issue Date 
2011-08
Publisher 
한국콘텐츠학회
Journal 
한국콘텐츠학회논문지
Vol. 
11
Issue 
8
Pages 
321-330
Table of Contents 
요약 Abstract Ⅰ. 서론 Ⅱ. 이론적 배경 Ⅲ. 연구방법 및 연구문제 검증 Ⅳ. 결론 및 제언 참고문헌 저자소개
URI 
http://www.dbpia.co.kr/Article/1509667
http://repository.uc.ac.kr/handle/2014.oak/348
ISSN 
1598-4877
Appears in Collections
14. 유통경영과 > 연구논문

Files in This Item:

There are no files associated with this item.

qrcode

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.