울산과학대Repository

Browse

Browse

Browse

Detailed Information

metadata downloads

패밀리 레스토랑 종사원의 서비스 지향성과 고객의 감정적 반응, 태도, 충성도와의 관계 연구

Title 
패밀리 레스토랑 종사원의 서비스 지향성과 고객의 감정적 반응, 태도, 충성도와의 관계 연구
Other Titles 
The Study of Relations between Family Restaurant Employee’s Service-Orientation and Customer’s Emotional Response, Attitude and loyalty
Authors 
李廷學
Keywords 
패밀리 레스토랑(Family restaurant), 서비스유형(Service orientation), 감정적 반응(Emotional response), 태도(Attitude), 충성도(Loyalty)
Issue Date 
2008-10
Publisher 
한국관광학회
Journal 
관광학연구
Vol. 
32
Issue 
5
Pages 
187-208
Table of Contents 
ABSTRACT Ⅰ. 서론 Ⅱ. 이론적 배경 Ⅲ. 연구설계 및 방법 Ⅳ. 연구결과 및 분석 Ⅴ. 결론 및 시사점 참고문헌
URI 
http://www.dbpia.co.kr/Article/942924
http://repository.uc.ac.kr/handle/2014.oak/364
ISSN 
1226-0533
Appears in Collections
18. 호텔외식조리과 > 연구논문

Files in This Item:

There are no files associated with this item.

qrcode

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.