울산과학대Repository

Browse

Browse

Browse

Detailed Information

metadata downloads

패밀리 레스토랑의 브랜드 에쿼티가 브랜드친숙성, 고객의 지각된 가치, 만족 및 신뢰에 미치는 영향

Title 
패밀리 레스토랑의 브랜드 에쿼티가 브랜드친숙성, 고객의 지각된 가치, 만족 및 신뢰에 미치는 영향
Other Titles 
(The)effect of the family restaurant's brand equity on brand familiarity, customer perceived value, satisfaction and trust
Authors 
전유명
Keywords 
패밀리레스토랑, 레스토랑, 브랜드에쿼티, 브랜드친숙성, 고객
Issue Date 
2013
Publisher 
경성대학교
Journal 
경성대학교 박사학위논문
Pages 
1-131
URI 
http://repository.uc.ac.kr/handle/2014.oak/484
Appears in Collections
18. 호텔외식조리과 > 학위논문(박사)

Files in This Item:

There are no files associated with this item.

qrcode

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.