울산과학대Repository

Browse

Browse

Browse

Detailed Information

metadata downloads

대학생들의 의복쇼핑성향에 따른 VM요소가 쇼핑감정과 점포충성도에 미치는 영향

Title 
대학생들의 의복쇼핑성향에 따른 VM요소가 쇼핑감정과 점포충성도에 미치는 영향
Other Titles 
The Effects of VM on Emotion for Shopping and Store Loyalty according to College Students on Clothing Shopping Orientation
Authors 
서용한
Authors 
오희선; 이호정
Keywords 
Clothing shopping orientations, VM, Emotion for Shopping, Store Loyalty
Issue Date 
2009
Publisher 
한국디자인학회
Journal 
한국디자인학회 학술발표대회 논문집
Pages 
130-131
Table of Contents 
1. 서론 2. 연구문제 3. 연구방법 4. 연구결과 5. 결론 참고문헌
URI 
http://www.dbpia.co.kr/Article/1031113
http://repository.uc.ac.kr/handle/2014.oak/608
Appears in Collections
14. 유통경영과 > 연구논문

Files in This Item:

There are no files associated with this item.

qrcode

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.